6 Mayıs 2008 Salı

Çiçeği Burnunda Pembe Domatesler. Narlıdere-İzmir

Pembe Domates Ağı ile geçen yıl çok geç tanışmıştım, aşırı sıcak ve kuraklık güzelim pembelerimi yakıp kurutmuştu.

Kışın gelmesiyle uzun uzun araştırma ve kendimi geliştirme zamanım oldu. PDA manifestosu ve belgelerine sadık kalmak suretiyle aylarca araştırma yaptım. Bu araştırmalarımı anneannemin bana öğretiği pratik bilgiler ile harmanlayarak aşağıdaki sonuca ulaştım.

Evet fotoğraflarda da gördüğünüz gibi Pembelerim çiçek açtı. İzmir Urla pembeleri ve Aydın Kuşadası pembelerini yanyana ekerek önümüzdeki sezona kuvvetli dayanıklı Ege Pembeleri tohumları elde edeceğim.

Bu sene imkanım elverdiğince fazla İzmirli PDA'lıya ulaşmaya çalıştım. Önmüzdeki 2009 yaz sezonunda Ege Bölgesinde Pembe Domates Ağı'nın büyümesi ve kuvvetlenmesi için şimdiden çalışmaya başladım bile.

Tüm PDA oluşumunda emeği geçen herkeze teşekkürler.









2 yorum:

Rasim Karavana dedi ki...

elinize sağlık. başarılarınız daim olsun. ne güzel,insanlar doğayı yok etmek için bilinçli yada bilinçsizce uğraşırken bizler balkonlarımızı tarlaya çevirmeye çalışıyoruz. sizin gibi bu konuda başarılı dostlarımızda bize övünç kaynağı oluyor.
rasim PDA-İst b.çekmece

AKKaranfil dedi ki...

Koltuklar büyümüş onları alırsanız bitki boşuna enerji harcamaz meyvelere giden besin miktarı artar daha iri meyve elde edersiniz..
Saygılar..