5 Nisan 2008 Cumartesi

PEMBE FİDELERİM SON DURUM















İzmir Narlıdere dağlarındaki Çam ağaçlarının zemininden özenle
aldığım çam toprağını Koçtaş'tan aldığım 12 adet viyole doldurarak
tohumları ektim. Ve bir boya kovası içerisine kalan toprağımı döktüm ve bu toprağın içine
tohumlarımı ektiğim viyolleri gömdüm. 1 litre suyu viyollere
paylaştırarak sulamayı yaptım. Üzerini kuru temizlemecilerin kullandığı
ince naylon poşet ile 2 kat yaparak hava almayacak şekilde kapattım.
Ve evimin güneye bakan günde 4-5 saat güneş alan balkonuna bıraktım.
Kovanın altının delik olmadığını belirteyim.
En yakın tarihte ekmiş olmama rağmen en büyük fidelerim bunlar.

Sonuç Fotoğraflarda

1 yorum:

Pinar dedi ki...

Nail Bey merhaba;
Pembe tohumlarini bastan daha buyuk alanlara/kaplara dikip sadece bir kere mi sasirttiniz?

Bizim tohumlar filizleniyor ama o minik viyollerde bu kadar buyuyebilirler mi emin degilim.

Selamlar,