2 Ağustos 2009 Pazar

2010 SEZONU TOHUMLARI HAZIR

Bünyamin ağabeyimin büyük desteği ile bahçesine ektiğim 25 Pembe domates fidesi büyüdü ve birbirinden sağlıklı 1 kasa dolusu pembe domates verdi. Özenerek seçtiğimiz bu Pembelerin içinden en sağlıklı ve uygun olanlarının tohumlarını sabır isteyen uzun bir çalışmayla ayırmış durumdayım.
Gözlerimin önünde domates çekirdekleri uçuşuyor. :)
2010 yılı sezonunun tohumlarını başarılı bir şekilde almış olduğum için çok mutluyum. Önümüzdeki sezon aramıza katılacak yeni üyelerimize yeteceğini düşünüyorum.
Pembe Domatesimizin geleceği için canla başla çalışmaya devam...

2009'un Hasadı

Taze ayıklanmış Pembe Domates tohumları
Çekirdekleri alınmış Pembe Domatesler salça olacak.

6 yorum:

nalan dedi ki...

rengin yedi mi peki ağzından suları aka aka? benim yegane merakım bu :)

Nail SARI dedi ki...

Yemek ne kelime. Salça yaptı teyzesi. Pembe Domatesleri kemirip mıncıklamayı çok sevdi. :)

dokuzuncubulut dedi ki...

Eli değen herkesin emeğine, eline sağlık... O salçalar kışın kimbilir ne keyifle yenir. Şimdiden afiyet olsun.

Salome dedi ki...

Gelen bir mail üstünden ulaştım bu PDA'ya çok etkilendim! Çok duygulandım! Harikasınız :) Kimi insanların parmaklarında yeşile iyi gelen bir güç olduğunu düşünürüm. Dokunduğu bitkiler daha bir coşar, daha verimle çiçek açar, meyve verir. Benim malesef öyle değil evdeki zavallı bambum da ölünce en sonunda kaktüs aldım. Sizleri gerçekten tüm kalbimle alkışlıyorum. Şimdilik yetiştirmeye cesaretim yok ama başarılarınızın devamını içtenlikle diliyorum. Ne mutlu sizler gibi insanlar hala Türkiye'de.

yesil dedi ki...

elinize saglık. bende izmirde oturuyorum. elinizde fazla varsa bende tohum alabilir miyim?

SERHAT dedi ki...

Bu işe gönül verenleri kutluyorum.
İzmir Özdere
deki yazlığın bahçesine ekmek için toplam 100 adet tohuma ihtiyacım var. Nasıl temin ederim ?